Technická podpora

 

Často řešené problémy naleznete v naší databázi znalostí

Tento portál technické podpory nesdílí přihlašovací údaje s obchodem www.yatun.cz, takže je nutné se tam znovu zaregistrovat. V této databázi znalostí naleznete také kategorii Control4. Pokud jste certifikovaný dealer Control4 a tuto kategorii nevidíte, tak nás kontaktujte.

3 způsoby jak kontaktovat technickou podporu

  1. Založte nový požadavek na podpora.yatun.cz (nejrychlejší způsob)
  2. Pošlete email na podpora@yatun.cz
  3. Zavolejte nám na telefon 232 232 258. Pokud voláte ze Slovenska, volejte na 233 329 900.

 

Telefonická podpora pro značky Shelly a Fibaro

Upozorňujeme, že telefonická podpora pro značky Shelly a Fibaro je zpoplatněná. Cena za telefonickou konzultaci činí 500 Kč za 30 minut.
Pro tyto značky je nadále k dispozici bezplatná podpora prostřednictvím e-mailu.

 

Projekční a marketingové podklady

Dokumentace k produktům

Montážní návody naleznete u jednotlivých produktů. Část je k dispozici až po přihlášení.

Zobrazit produkty

Zobrazit značky

Projekční a market. podklady

Projekční a marketingové podklady najdete u jednotlivých značek produktů.

Zobrazit značky

Software ke stažení

Software ke stažení

Software, drivery Control4 a virtuální zařízení Fibaro jsou ke stažení na našem Dropboxu.

Musíte se přihlásit

Databáze znalostí

Databáze znalostí

Portál technické podpory, kde naleznete většinu odpovědí na vaše dotazy.

Zobrazit databázi