Reklamace

Zde najdete formulář pro vyplnění reklamace, kterou vám může zákazník přes tento formulář poslat.

Jak postupovat při reklamaci:

Pokud Vám bylo zboží doručeno dopravcem, informujte nás o problému emailem nebo telefonicky, do 24h Vás budeme informovat, jakým způsobem bude vadný výrobek doručen zpět na naši adresu, případně jakou slevu jsme Vám schopni poskytnout. Při vrácení je výrobek potřeba zabalit do původního obalu a přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury a popis závady.
Reklamované zboží nezasílejte bez našeho potvrzení o přijetí informace o reklamaci!
Sami Vás budeme do 24h kontaktovat.

Reklamované zboží nezasilejte na dobírku, nebude převzato!

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.
V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, budou náklady na svoz této reklamace od zákazníka,
zpětně zákazníkovi naúčtovány.

Zákazník
Reklamace zboží