15. září 2021

👋 Budeme mít výjimečně zavřeno 👉 chystáme nový e-shop 👈

<<Celý newsletter včetně grafiky >>

Vážení zákazníci a obchodní partneři,

rádi bychom vás s předstihem informovali o termínech, kdy budeme mít výjimečně zavřeno.
Zboží nebudeme odesílat ani nebude možné si ho osobně vyzvednout:
27.9.2021 
29.10.2021

V plném provozu budeme vždy následující pracovní den, tedy 29.9. a 1.11. 

Stále se snažíme vylepšovat naše procesy, abychom vám přinášeli lepší služby. V tomto mailu bych vám chtěl připomenout, které postupy můžete využívat už dnes, a také vám představit připravovaná vylepšení, která se týkají zejména našeho nového B2B e-shopu.

Ať už si zboží přejete vyzvednout osobně anebo vám jej zasíláme kurýrem, vyskladňujeme a expedujeme 

✅ pouze kompletní objednávku
✅ přejete-li si částečné vyskladnění 
je potřeba nám to dát vědět.

Po přijetí a zaevidování vaší objednávky (ať už objednáváte mailem, telefonicky nebo přes e-shop) vám vždy přijde 
✅ potvrzení objednávky přijaté z adresy neodpovidat@yatun.cz 
Toto potvrzení objednávky prosím používejte pro další komunikaci, pakliže v objednávce chcete cokoliv měnit (zboží, způsob vyzvednutí atd.) 

❌ Potvrzení nepřišlo?
Pak se něco pokazilo… Zavolejte prosím svému obchodníkovi nebo napište na obchod@yatun.cz. A my to dáme do pořádku.

Jak se dozvíte, že bylo zboží expedováno nebo si ho můžete vyzvednout?

  • Při zvolení osobního odběru – vám z mailu neodpovídat@yatun.cz přijde dodací list = vaše objednávka byla vyskladněna
    • prosíme o vyzvednutí zboží maximálně do týdne
    • nedáte-li nám vědět, že si zboží potřebujete vyzvednout v jiný termín a zároveň zboží nebude vyzvednuto do 14 dnů, vaší objednávku budeme nuceni bohužel zrušit
  • po předání vašeho zboží kurýrovi – vám do emailu přijde dodací list, který obsahuje sledovací číslo zásilky.

Faktury za zboží odesíláme automaticky emailem

  • jsou generovány a odesílány pouze elektronicky
  • v den odeslání zboží / v den osobního vyzvednutí
  • přijde z adresy neodpovidat@yatun.cz
    • prosím zkontrolujte, že maily nepadají do spamu

Skladovou dostupnost zboží 
i vaší nákupní cenu vždy nejrychleji zjistíte po přihlášení na www.yatun.cz

  • Přímá linka obchodního oddělení   📞+420 232 232 259

Rozumíme tomu, že potřebujete vaše požadavky na technickou podporu vyřešit co nejrychleji. Nevolejte a nepište prosím konkrétním technikům. Nejsme pak schopni garantovat dobu, kdy se k vašemu požadavku dostane. Využívejte náš 

Ticketovací systém technické podpory
✅ je nejrychlejším a zaručeným způsobem jak dostanete odpověď

✅ garantujeme odpověď do druhého pracovního dne, u složitějších problémů může nalezení řešení trvat samozřejmě trochu déle…
✅ stav vašeho požadavku můžete sledovat on-lineFotodokumentaci nebo video posílejte emailem

  • pošlete vše emailem na podpora@yatun.cz
  • jste-li přihlášeni, bude vám automaticky založen požadavek v systému technické podpory, jehož stav můžete sledovat on-line
  • videa i fotky odesílané z mobilu jsou automaticky konvertované, můžete je tedy bez obtíží odeslat

Přímá linka technické podpory   📞+420 232 232 258

  • v urgentních případech využívejte toto přímé číslo
  • váš dotaz zodpoví kterýkoliv z aktuálně nevytížených techniků

Protože víme, že pořád je co zlepšovat a protože chceme držet krok s dobou…
 

✅ do konce října bychom chtěli zlepšit systém upomínek pro vyzvedávání zboží
✅ připravujeme systém upozornění o naskladnění zboží
✅ v minulých měsících jsme také zavedli automatizaci naskladňování / vyskladňování pomocí čárových kódů, díky kterému očekáváme snížení chybovosti při odesílání zboží✅ připravujeme nový B2B e-shop s novými funkcemi pro usnadnění objednávání zboží:

  • možnost zvolit si částečnou expedici objednávaného zboží
  • uložené faktury
  • automatizované upozornění na očekávanou expedici zboží 
  • HTML popisky zboží a mnoho dalšího…

Jsme tady pro vás každý pracovní den v době od 9 – 17h.
Pěkný den

Martin Wokoun
ředitel společnosti