15. září 2021
👋 Budeme mít výjimečně zavřeno 👉 chystáme nový e-shop 👈

|
Vážení zákazníci a obchodní partneři,
rádi bychom vás s předstihem informovali o termínech, kdy budeme mít výjimečně zavřeno.
Zboží nebudeme odesílat ani nebude možné si ho osobně vyzvednout:
27.9.2021
29.10.2021
V plném provozu budeme vždy následující pracovní den, tedy 29.9. a 1.11.
Stále se snažíme vylepšovat naše procesy, abychom vám přinášeli lepší služby. V tomto mailu bych vám chtěl připomenout, které postupy můžete využívat už dnes, a také vám představit připravovaná vylepšení, která se týkají zejména našeho nového B2B e-shopu.
|
Ať už si zboží přejete vyzvednout osobně anebo vám jej zasíláme kurýrem, vyskladňujeme a expedujeme
pouze kompletní objednávku
přejete-li si částečné vyskladnění je potřeba nám to dát vědět.
Po přijetí a zaevidování vaší objednávky (ať už objednáváte mailem, telefonicky nebo přes e-shop) vám vždy přijde
potvrzení objednávky přijaté z adresy neodpovidat@yatun.cz
Toto potvrzení objednávky prosím používejte pro další komunikaci, pakliže v objednávce chcete cokoliv měnit (zboží, způsob vyzvednutí atd.)
Potvrzení nepřišlo?
Pak se něco pokazilo… Zavolejte prosím svému obchodníkovi nebo napište na obchod@yatun.cz. A my to dáme do pořádku.
Jak se dozvíte, že bylo zboží expedováno nebo si ho můžete vyzvednout?
- Při zvolení osobního odběru – vám z mailu neodpovídat@yatun.cz přijde dodací list = vaše objednávka byla vyskladněna
- prosíme o vyzvednutí zboží maximálně do týdne
- nedáte-li nám vědět, že si zboží potřebujete vyzvednout v jiný termín a zároveň zboží nebude vyzvednuto do 14 dnů, vaší objednávku budeme nuceni bohužel zrušit
- po předání vašeho zboží kurýrovi – vám do emailu přijde dodací list, který obsahuje sledovací číslo zásilky.
Faktury za zboží odesíláme automaticky emailem
- jsou generovány a odesílány pouze elektronicky
- v den odeslání zboží / v den osobního vyzvednutí
- přijde z adresy neodpovidat@yatun.cz
- prosím zkontrolujte, že maily nepadají do spamu
Skladovou dostupnost zboží
i vaší nákupní cenu vždy nejrychleji zjistíte po přihlášení na www.yatun.cz
- Přímá linka obchodního oddělení
+420 232 232 259
Rozumíme tomu, že potřebujete vaše požadavky na technickou podporu vyřešit co nejrychleji. Nevolejte a nepište prosím konkrétním technikům. Nejsme pak schopni garantovat dobu, kdy se k vašemu požadavku dostane. Využívejte náš
Ticketovací systém technické podpory
je nejrychlejším a zaručeným způsobem jak dostanete odpověď
garantujeme odpověď do druhého pracovního dne, u složitějších problémů může nalezení řešení trvat samozřejmě trochu déle…
stav vašeho požadavku
můžete sledovat on-lineFotodokumentaci nebo video posílejte emailem
- pošlete vše emailem na podpora@yatun.cz
- jste-li přihlášeni, bude vám automaticky založen požadavek v systému technické podpory, jehož stav můžete sledovat on-line
- videa i fotky odesílané z mobilu jsou automaticky konvertované, můžete je tedy bez obtíží odeslat
Přímá linka technické podpory
+420 232 232 258
- v urgentních případech využívejte toto přímé číslo
- váš dotaz zodpoví kterýkoliv z aktuálně nevytížených techniků
Protože víme, že pořád je co zlepšovat a protože chceme držet krok s dobou…
do konce října bychom chtěli zlepšit systém
upomínek pro vyzvedávání zboží
připravujeme systém
upozornění o naskladnění zboží
v minulých měsících jsme také zavedli
automatizaci naskladňování / vyskladňování pomocí čárových kódů, díky kterému očekáváme snížení chybovosti při odesílání zboží
připravujeme nový B2B e-shop s novými funkcemi pro usnadnění objednávání zboží:
- možnost zvolit si částečnou expedici objednávaného zboží
- uložené faktury
- automatizované upozornění na očekávanou expedici zboží
- HTML popisky zboží a mnoho dalšího…
Jsme tady pro vás každý pracovní den v době od 9 – 17h.
Pěkný den
Martin Wokoun
ředitel společnosti